Ons portfolio is erg breed. Variërend van tijdschriften uit de jaren zeventig, toen men nog werkte met een 'letterpolis' en een pagina tekst eerst helemaal uitgerekend moest worden, tot websites, waarbij je over de grootte van de tekst helemaal niets meer te zeggen hebt, omdat iedereen zijn browser anders heeft ingesteld. Is al die kennis dan waardeloos? Nee. Het is net als bij Latijn, weliswaar een dode taal, maar toch de basis voor wetenschappelijke vorming. Zo hebben we ooit nog geleerd in 'lood te zetten' destijds al een achterhaalde techniek. Maar het heeft ons veel geleerd over de basis van de typografie, de aard van de lettertekens. Hetzelfde geldt voor de vroege computers. Onze eerste was een zogenaamd 'hondenhok', de Apple Plus.

Brochure 'Websites als marketing instrument' Uitgeverscongres 2004

vormgeving, art direction, werktekenen, ontwerpen, brochures, advertenties, boekomslagen, tijdschriften, magazines, jaarverslagen, posters, affiches, drukwerk, websites, multimedia

[~]Websites
In de afgelopen 15 jaar hebben wij ongeveer tweehonderdvijftig websites ontworpen. Eerst met de beperkte middelen van de vroege html, nu dynamische sites met geluid, video en interactieve mogelijkheden.
Toch ontwerpen we ook nog steeds veel voor 'papier', zoals brochures en magazines.